5 Ağustos 2013 Pazartesi

Farmville 2 Hızlı Sınırsız Yem Yapma Hilesi

Hızlı Sınırsız Yem


AÇIKLAMA;

Oyun açıkken Cheat Engine Programını açın
Pc işaretinden Mozilla için (Plugin-container.exe) yi seçin
Value yi 4 Bayt yapın
Marketten veya Envanterden Ürünü alın tarlaya yerleştirin
Mutfakta yapılması gereken ürünlerde önce ürünü bulun ve kod değişimini yapın
ara        --> Aşağıdaki Kodu Taratın
değiştir  --> Çıkan Sonuçları verilen kod ile değiştirin

Not : Mutfakta yapılacak hilelerde Parantez içinde olan ürün açıklamalarına tıklarsanız ürünün resmini göreceksiniz..




Arkadaşlar Şimdi Sizlerle Resimli Sınırsız Yem Hilesi Yapacağız.



Oyun açıkken Cheat Engine Programını açın
Pc işaretinden Mozilla için (Plugin-container.exe) yi seçin
Value yi 4 Bytes yapın


Yem Değirmenimizi Açıp;Sadece 1 (Bir) Ürüne Tek Tıklıyoruz.Ben Kırmızı Bibere Tıkladım ve Bana 19 Sayısını Verdi.Şimdi Hiç Bir İşlem Yapmadan Tekrar Cheat Engine Programına geçiyoruz.




Çıkan 19 Sayımızı New Scan yapıyor ve tekrar yem değirmenimize geçiyoruz.



Yem Değirmenimizden Farklı Bir Sebzeye Tek Tıklıyoruz.Çıkan sonuç 33 oldu sizde farklı olabilir.(ben havuç a tıkladığım için 14 verdi ve 33 oldu)Şimdi Hiç Bir İşlem Yapmadan Tekrar Cheat Engine Programına geçiyoruz.



Burada Dikkat Etmemiz Gereken 33 Yazıp Next Scan a Tıklıyoruz.




Çıkan Sonuçları Aşağıya Alıyoruz.



Aşağıya Aldıgımız Sonucun Fazla Çıkarsa Ctrl A Yaparak Hepsini Seçip Çift Tıklayarak Change Value 'nin açılmasını Sağlıyoruz.


Açılan Change Value ye 33 Yazan Yere Abartmadan İstedğiniz Kadar yem Sayısı Yazabilirsiniz.Ben 5 Bin Yazdım.Yazıp Okey e Basıyoruz.



5 Bin Yaptıktan Sonra Yem Değirmenine Dönüyoruz.


Evet Arkadaşlar Yem Değirmeninde Son Aşamayı Yapıyoruz.YAP Kısmına tıklıyoruz.Üst Kısımda Gördüğümüz Gibi 176 Olan Yem Miktarı Aşağıdaki Resimde Kaç Olduğunu Göreceksiniz.



176 Olan Yem Miktarımız 5 Bin Eklemeyle 5176 Olmuştur.Arkadaşlar Fazla Abartmamanızı Tavsiye Ediyorum. Yem Yapma Görevlerinde Sıkıntı Yaşamayalım.
İyi Oyunlar


0 yorum :