12 Şubat 2013 Salı

Farmville 2 Sınırsız Tüketim Malzemeleri Hilesi



AÇIKLAMA;
Oyun açıkken Cheat Engine Programını açın
Pc işaretinden Mozilla için (Plugin-container.exe) yi seçin
Value yi String veya Text yapın
Marketten veya Envanterden Ürünü alın tarlaya yerleştirin
Mutfakta yapılması gereken ürünlerde önce ürünü bulun ve kod değişimini yapın
ara        --> Aşağıdaki Kodu Taratın
değiştir  --> Çıkan Sonuçları verilen kod ile değiştirin




Arkadaşlar istediğiniz kadar yem - gübre -hızlı büyüme - biberonunuz olmasını istermisiniz eğer cevabınız evetse aşağıdakileri adım adım izleyiniz
1- Oyununuzu açın ( google choromeden açtım ben )
2- Chat Engine'yi açıyoruz serverimizi seçiyoruz
3- Value typee yi double uapıyoruz
4- scan type yi (( voluetypnin üstünde ) value beetween yapıyoruz üüstte 2 tane pencere açıldı onlarrın her ikisinede 25 yazıyoruz aratıyoruz
5 - Çıkan sonuçları aşağıya alıyoruz ( dikkat edilmesi gereken çıkan sonuçların çok olası gerek )
6- Sonra en alttaki yeşil hariç hepsinin valuesini 5000000 (( beşmilyon ) ( isteğe bağlı arttırılabilir )) yapıyoruz
7 - Oyuna dönüyoruz depomuzdan 25 li yemden 1 tane 25 li gübreden 1 tane 25 li biberondan 1 tane 25 li hızlı büyümeden 1 tane tıklıyoruz 10 saniye kadar bekleyip oyunu yeniliyoruz ( bu dediklerime tıkladıktan sonra gübrenizin yeminizin çoğaldığını göreceksiniz zaten )
işte bu kadar en az 5 milyon oldu hepsinden iyi eğlenceler ( laf aramızda ben hepsinde 7.500.00 ) adet yaptım hepsinden biberona gerek duymadım zaten yeterince depomda büyük hayvanlarımdan var şeker tuz ve suyumda vardı zaten eksik olan gübre yem ce hızlı büyümede yapıldı başka bir şeye gerek kalmadı tekrar iyi eğlenceler )
  • Not:Görev geldiğinde yem yapmak için bir adet silo satın sayfayı yenileyin eski haline dönecektir.

8 yorum :

Unknown dedi ki...

BEN BURDAN ENERJİ VE GÜBREYİ YAPTIM OLDU DA FAKAT GERİ ALAMADIĞIM İÇİN GÖREVLERİN HEPSİNİ KAÇIRDIM :( BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Unknown dedi ki...

yem hilesinde 1 adet silo satarsanız normal haline döner.Enerji'yi kesinlikle fazla yapma geri dönüşü çok zor.

azatetbeni dedi ki...

ben yapamıyorum neden? oyun çöküyör .çıkan sonuçları aşaya alıyorum ve istediğim rakamlarla sağ tıklayıp değiştiriyorum ve hemen oyun çöküyör.

Adsız dedi ki...

hile için baştan teşekkür ederiz yannız şöyle bir sıkıntım var şimdi gübreleri silmem lazım görevi tamamlamak için nasıl silicem bu gübreleri

Adsız dedi ki...

hile için baştan teşekkür ederiz yannız şöyle bir sıkıntım var şimdi gübreleri silmem lazım görevi tamamlamak için nasıl silicem bu gübreleri

çağatay dedi ki...

hile için baştan teşekkür ederiz yannız şöyle bir sıkıntım var şimdi gübreleri silmem lazım görevi tamamlamak için nasıl silicem bu gübreleri mail adresim sevil78@gmail.com cevap verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

olmadı

Adsız dedi ki...

olmuyor satın al çıkıyor...