28 Nisan 2013 Pazar

Farmville 2 Level Atlama Hilesi (Videolu Anlatım)

Farmville 2 Level Atlama Hilesi (Videolu Anlatım)

FarmVille2 oyununda istediginiz dekorasyon,hayvanlar ve diğer üretim ürünlerini
almak çok kolay .Bunun için gerekli olan Cheat Engine programı ve verilen kodlar.
Peki hileyi nasıl yapacaksınız ? Çok basit ,iste uygulamanız gereken adımlar ;

1.Oyununuzu açın
2.Cheat Engine programını açın
3.Pc işaretinden tarayıcınızı seçin
4.Value type seçin,
5.İlk kod dekorasyon ise alıp bahçenize yerlestirin.
verilen ilk kodu aratın çıkan değerleri seçip aşagı alın.Aşağı aldıgınız degerleri seçip 
Value'sine verilen 2. kodu girin.Takas ürününü envantere atın yada mutfakda hazırlamanız istenen ürünü hazırlayın. Ve sonunda oyununuzu yenileyin...

CHEAT ENGİNE KULLANIMI
LEVEL HİLESİ

Value type: 4 byte

ara        -->  45000
değiştir  -->  0 


Value type:  array of byte

ara        -->    8D 01 00 00 01 00 00 00
değiştir  -->  00 01 49 02 00 00 00  

Saman Arabası satın alın.. 

Tarlaya Yerleştirin....

NOT:Yeşil renkli kod kesinlikle aşağıya alınmayacak yoksa flash çöker.




Depoya atın 10 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...

4 yorum :

Adsız dedi ki...

denedim ama olmadi...yani 45000 lik olan saman arabasini ücretsiz yapmadi! haliyle hic devam edemedim bile hileye..

Adsız dedi ki...

Flash çöküyor nedense,yenileyince herşey gidiyor :(

Adsız dedi ki...

sanırım hıle engellenmıs exp değişimi yaptıgımızda hata verıyor oyun

Unknown dedi ki...

Hayır arkadaşım hilede sıkıntı yok.Kodların içinde 1 tane yeşil kod var onu seçmeyeceksin flash çöker.